Tranzitia de la startup la brand de renume

Tranzitia de la startup la brand de renume

1862
0
Share

Cand auzim cuvinte precum Google sau Uber, avem in cap deja proiectata o anumita imagine a ceea ce face brandul respectiv.

Cu totii avem vise si mai mult decat sa le detinem, ne dorim sa le realizam. Si cei de mai sus au pornit de la un vis sau o dorinta mai apriga de a realiza ceva mai mult decat majoritatea. Idei sunt multe. Practica si perseverenta sunt cele care fac diferenta.

Orice vis poate ajunge nume de brand international. Mai intai, daca ai un produs care se diferentiaza de cele deja existente si acopera si o nevoie a societatii, esti deja cu un pas in fata. Totusi, oricat de bine gandita ar fi ideea ta, pregaste-te sa aiba si defecte ce vor fi vanate de competitie si folosite impotriva ta cand te astepti mai putin.

Asigura-te ca viziunea ta este comuna cu cea a potentialilor parteneri si mai ales clienti. Ai nevoie de o vedere obiectiva a ceea ce faci si de un market research bine realizat pentru a te asigura ca ceea ce vrei sa vinzi va fi cumparat si utilizat.

Si daca vorbim de viziune, ai grija ca aceasta sa fie realista si realizata pe termen de cativa ani. Gandeste strategic pasii pe care trebuie sa ii urmezi, in asa fel cat sa iti creezi un sistem pe care il poti controla cu succes.

Asigura-te ca ai o echipa pregatita, mai ales pe partea de marketing. Odata planul bine pus la punct, oamenii trebuie sa stie ce sa faca si cum sa faca pentru a actiona conform planificarii. Nu ezita sa investesti in ei, daca stii ca rezultatele de care ai nevoie sunt marete.

Sursa

Niciun comentariu :(

Lasa un raspuns