PR Tips#6 How to share

PR Tips#6 How to share

1644
0
Share

Într-un articol precedent vorbeam despre cum îi faci pe ceilalţi să împărtăşească  conţinutul promovat de tine. Până să împărtăşească cineva conţinutul tău, acesta trebuie să fie creat şi share-uit în mod corect. Totul porneşte de la 4 întrebări simple: de ce, ce, unde şi când ?

Trebuie să ştii exact de ce creezi acel conţinut. Asta te va ajuta să îţi stabileşti obiectivele şi metodele de atingere a acestora.

După ce ai stabilit clar de ce ai nevoie de promovare prin sharing, trebuie să creezi conţinutul ca atare. Acesta trebuie să reflecte concret punctele cheie ale companiei şi să atragă atenţia utilizatorilor de programe de social media.

După ce ai un conţinut bine pus la punct, trebuie să ai un public ţintă către care să îl îndrepţi. Dacă îţi cunoşti produsul, ştii şi către ce fel de oameni se îndreaptă. Un scurt market research te poate direcţiona către cei interesaţi. De vreme ce produsul merge exact către cei care au nevoie, rata reuşitei este mare.

Un ultim punct ar fi momentul când este postat conţinutul. Clienţii se vor obişnui să fie ţinuti la curent cu noutăţile aduse de tine, motiv pentru care trebuie să existe un oarecare interval orar când apar postările.

Sursa

Share
Articolul precedentNoutati de la Apple
Articolul urmatorExperiment cu impact

Niciun comentariu :(

Lasa un raspuns