PR Tips #5

PR Tips #5

2578
1
Share
Business handshake and business people

Într-o lume care caută non-stop modalităţi de promovare uităm să ne oprim la cea mai simplă modalitate. Oamenii. Odată ce avem clienţi, prieteni , parteneri care ne pot ajuta cu promovarea produsului nostru, lucrurile se aranjeză mai uşor.

Jamie Heckler ne vorbeşte despre un demers destul de uşor de urmărit. Odată ce ai modalitatea prin care poţi vedea produsul asigură-te că şi ceilalţi ajung la ea. Butonul de share poate fi cel mai bun prieten al unei campanii. Tot ce trebuie să faci este să inviţi oamenii pe care îi cunoşti să dea Like paginii de facebook spre exemplu. Pe lângă faptul că îi inviţi să vadă produsul, nu uita să îi încurajezi să împărtăşească asta şi cu alţii.

Orientează-te către cei care îţi cunosc produsul şi prin intermediul unui feedback pozitiv împărtăşit cu alţii, îţi creezi o întreagă reţea de oameni care vor dori să vadă ce beneficii le aduce produsul tău. Pe lângă clienţi, un rol important îl au angajaţii. Dacă vând un produs în care au încredere, automat împărtăşesc asta cu ceilalţi ceea ce oferă un alt nivel de încredere celor interesaţi.

Odată ce pui bazele unei reţele, asigură-te că ajung în ea şi nume remarcabile, din domeniul marketingului, bloggeri, oameni de media care pot să ducă produsul tău în cercurile lor ceea ce îţi va creşte vizibilitatea considerabil.

Şi dacă avem cereri constante de la clienţi, parteneri şi prieteni, nu trebuie să uităm să le mulţumim pentru ajutorul oferit. Câteva rânduri de apreciere asigură un follow up şi şanse mari de a continua colaborarea.

Sursa

Un comentariu

Lasa un raspuns