Metrice care te ajuta sa evaluezi si sa imbunatatesti continutul site-ului tau

Metrice care te ajuta sa evaluezi si sa imbunatatesti continutul site-ului tau

1976
0
Share

De vreme ce te ocupi zilnic de postarea de articole pe site-ul tău e posibil să pierzi puţin privirea de ansamblu asupra  performanţei acestuia.

Din când în când e nevoie să verifici care este evoluţia blogului tău. Ce funcţionează, ce nu funcţioneză şi ce poate fi îmbunătăţit.

Evaluarea ar putea fi făcută din punctul de vedere al vizibilităţii, implicării, relevanţei şi al impactului faţă de afacere.

Din punct de vedere al vizibilităţii trebuie să verificăm numărul de vizualizări şi traficul existent pe blog. Prin comparaţie cu alte perioade se pot vedea creşteri sau scăderi ale audienţei.

Pe lângă vizibilitate cititorii trebuie să fie activi. Asta se poate vedea prin numărul de share-uri şi conversaţii deschise pe baza articolelor postate. Prin asta se poate vedea şi relevanţa pe care o are conţinutul faţă de cititori.

Odată atinse aceste puncte poţi analiza cum faci conversia din vizitatori în bani, făcând blogul sustenabil şi adăugând câştig companiei reprezentate.

Sursa

 

Niciun comentariu :(

Lasa un raspuns