Guest blogging si avantajele sale

Guest blogging si avantajele sale

3497
0
Share

Majoritatea blogurilor au nevoie de un impuls pentru a incepe sa adune audienta. Daca nu esti suficient de norocos incat continutul tau sa aiba un numar mare de cititori atunci guest blogging e unealta de care ai nevoie.

Metoda aceasta nu doar ca iti poate creste audienta dar si iti poare imbunatati atat calitatea blogului cat si veniturile.

Nu uita insa ca tot ai nevoie de un continut de calitate si de un public tinta bine definit de la inceput.

Jon Cooper, unul dintre specialistii in SEO, a reusit sa isi ridice blogul utilizand guest blogging, avand pentru un singur articol si 400 de vizitatori.Articolul a aparut pe pagina principala a celor de la Moz si a generat intre 10-20 de vizitatori chiar si dupa doua saptamani de la postare.

Un alt exemplu este cel al lui Bryan Harris, care a plecat de la un articol in care a folosit guest blogging si care a generat mai tarziu o afacere de 15.000 dolari.

Statisticile arata ca in 2016 investitiile in content marketing vor fi foarte mari. Cititorii raman fideli unui continut interesant, inteligent scris care ii ajuta in ceea ce au nevoie. E nevoie de texte actualizate, corect scrise pentru a-i face sa se intoarca la pagina si pentru a o recomanda si altora.

Sursa

Niciun comentariu :(

Lasa un raspuns