Un continut bun te aduce mai aproape de client

Un continut bun te aduce mai aproape de client

898
0
Share

Un continut convingator este coloana vertebrala pentru o campanie de marketing de succes. Retele de socializare sunt pline de poze si filmulete asa ca un continut trebuie sa fie foarte bun pentru a atrage atentia. Trebuie sa stii care este publicul tinta si ce asteapta acesta de la povestea ta. De la texte la fotografii si clipuri, toate trebuie corelate cu dorintele cititorilor.

  • Asigura-te ca ai mereu fotografii care arata ceea ce faci si care empatizeaza cu publicul tinta.
  • Videoclipurile sunt din ce in ce mai populare. Posteaza-le filmulete scurte cu ceea ce faci si vor simti ca sunt mai aproape de brandul tau.
  • Cea mai buna reclama e prin ochii clientilor. Fa rost de testimoniale video sau scrise, posteaza-le pe blog si arata oamenilor cat de multumiti sunt cei care lucreaza cu echipa ta.
  • Grafica exceptionala atrage atentia si este placuta ochiului.Inspira profesionalism si creativitate. Daca postarile sunt insotite de grafica proprie asta indica originalitate care este apreciata de majoritatea oamenilor.
  • Arata-le oamenilor care este procesul din spatele produsului. Foloseste live-streaming si lasa-i sa ia parte la creearea a ceea ce cumpara.
  • Oamenii multumiti vor da mai departe informatia despre existenta ta si calitatea serviciilor. Ai parte de campanii publicitare fara sa investesti in ele. Parerea buna pe care clientii o au fata de tine va ajunge si altii, construindu-se o incredere de durata.
  • Cauta experti si ia-le interviuri. Oamenii vor sti ca esti stapan pe ceea ce faci si ca proiectele lor sunt pe maini bune.

Orice modalitate profesionista te poate ajuta sa generezi un continut de calitate care prinde la public. Ei sunt clientii tai iar succesul tau sta in mainile lor. Cu cat esti mai vizibil si oferi proiecte de calitate cu atat ai sanse mai mari de a ramane in bransa si de a creste in fiecare an.

Sursa

Niciun comentariu :(

Lasa un raspuns