Copywriting-ul in zilele noastre

Copywriting-ul in zilele noastre

802
0
Share

Din seria celor 100 de idei despre copywriting, ne-am gandit sa aducem cateva si in atentia ta. Asadar ce face un copywriter bun, pe ce se bazeaza si care sunt detaliile din spatele acestei industrii.

Astazi avem la rand trei elemente pe care ar trebui sa le regasim intr-un text: precizia,informatiile concrete si cuvintele cheie. Traim in era vitezei asa ca orice citim trebuie sa fie scurt si la obiect. Andy Maslen ne sfatuieste sa oferim informatia cat mai succint posibil. Evitarea  adjectivelor  de umplutura ofera coerenta si precizie textului. Cititorul economiste timp si intelege din prima mesajul.

Autorul ofera doua exemple de descrieri si adauga faptul ca aceasta trebuie sa ofere cititorului ocaza sa simta emotia si nu sa i-o serveasca pe tava. De aici porneste si spre a treia idee unde el explica puterea cuvintelor. Acestea pot influenta puternic o campanie de marketing. Cuvinte sau indemnuri precum “imagineaza-ti” ofera o libertate cititorului. Nu ii sunt limitate dorintele si capata incredere in brandul respectiv.

Asadar, atunci cand scriem ne punem in pielea cititorului,elaboram mesaje clare si il lasam pe acesta sa descopere emotia si substratul celor scrise.

Niciun comentariu :(

Lasa un raspuns