Video-marketing aduce noi modalitati de promovare

Video-marketing aduce noi modalitati de promovare

635
0
Share

Invadarea spatiului media de catre video este din ce in ce mai puternica. Contentul de acest gen genereaza milioane de vizualizari iar modalitatile de sharing de pe retelele de socializare le ofera un boost de promovare. Este biologic. Omul retine mult mai repede si pe termen lung ceea ce poate vizualiza in mod direct, sunet si imagine in acelasi timp.

Cei de la Facebook au facut deja statistici care arata ca orice cantitate de video care provine de la oameni si branduri creste de 3.6 ori in fiecare an. Sa nu uitam de Youtube care aduce in fiecare an o creste de 60%.

In social media intalnim doua tipuri de continuturi video:

1. Video realizat direct în platforma socială ( Facebook video, Facebook live, Instagram, Snapchat, Vine).
2. Video preînregistrat şi promovat prin intermediul reţelelor sociale.

Trebuie sa iti impui cateva obiective inca de la inceput daca vrei ca un videoclip sa prinda si sa fie sharuit de cat mai multi utilizatori. Concentrare pe audienta si alegerea locurilor in care sa fie postat un astfel de video aduce din start sanse mari de promovabilitate. Filmuletul trebuie sa fie de impact in primele secunde si sa aiba o lungime potrivita pentru a fi urmarit pana la final.

Sursa

Niciun comentariu :(

Lasa un raspuns